Skutimosi kremas „Nutri-Shave™“

    Gamintojas: NOW
    Talpa: 237 ml

    Nutri-Shave™ yra unikalus odos priežiūrai skirtas produktas sukurtas tam, kad ramintų skutimo dirginamą odą, o tuo pačiu oda liktų sveika ir pamaitinta oda.

    • Visiems odos tipams
    • Pašalina odos riebalų perteklių ir nešvarumus

    14,00 

    + -

    Mes sujungėme Allantoino raminančias ir apsaugines savybes su hialurono rūgšties drėkinančiomis savybėmis, kad skutimasis būtų veiksmingas ir malonus. Kremo sudėtyje taip pat yra kiti natūralūs ingredientai tokie kaip kokosų aliejus, pantenolis, alijošiaus ir alyvuogių aliejus, kad skutimasis būtų sklandus ir efektyvus. Priemonė skirta tam, kad sutektų komforto pojūtį skutantis, jis tinkamas naudoti vyrams ir moterims.

    Sudėtyje nėra parabenų ir gliuteno. Tinka veganams ir vegetarams.

    NOW® produktai nebandomi su gyvūnais.

     

      

     

    Naudojimas: ištepkite šlapią odą skutimosi kremu ir skuskitės. Po skutimosi nuplaukite odą šiltu vandeniu.

    Ingredientai

    De-ionized Water, Aloe Vera (Aloe barbadensis) Leaf Gel*, Zinc Oxide, Vegetable Glycerin, Sodium Coco Sulfate, Lauryl Glucoside, Hydroxyethyl Cellulose, Citric Acid, Coconut Oil*, Extra Virgin Olive Oil, Allantoin, d-Panthenol, Sodium Hyaluronate (Hyaluronic Acid), Calendula Liquid Extract, Chamomile Liquid Extract, Algae Liquid Extract, Panax Ginseng Liquid Extract, Horsetail (scouring rush) Liquid Extract, Arnica Liquid Extract, d-alpha Tocopherol (Vitamin E) (soy), Magnesium Ascorbyl Phosphate (Vitamin C), Satsuma Orange Aroma, Potassium Sorbate and Cedar Bark Extract.

    *– sertifikuotas ekologiškas ingredientas.

    NOW kompanija buvo įkurta JAV 1968 metais ir pradžioje tai buvo Richard šeimos verslas, kuris laikui bėgant užaugo į vieną iš populiariausių prekinių ženklų JAV. Kompanija jau švenčia 50 gyvavimo metų ir per tą laiką yra pelniusi daugybę apdovanojimų JAV. 

    Šiandien „NOW Foods” yra vienas iš geriausiai parduodamų prekinių ženklų, apdovanojimus gaunantis gamintojas, itin aktyvus dalyvis natūralių produktų pramonėje, bei lyderis mitybos mokslo plėtros ir vystymo srityje.  Ir nors „NOW“ žymiai išaugo per pastaruosius keturis dešimtmečius, tačiau vienas dalykas niekada nepasikeitė – įsipareigojimas tiekti produktus, kurie suteiktų žmonėms galimybę gyventi sveikesnį gyvenimą.

    Ieškoti
    Filtruoti pagal tipą