Moters sveikata (nuo A iki Ž)

Mityba yra būtina žmogaus egzistavimui. Kiekvienai reakcijai, biocheminam ir fiziologiniam veiksmui, kurie vyksta organizme, reikalingos maistinės medžiagos. Kai reikalingų medžiagų negauname su maistu, organizme vyksta tam tikri pokyčiai. Todėl subalansuota mityba yra privaloma, norint išvengti sveikatos sutrikimų.

Anemija

Geležies trūkumas – vienas iš labiausiai paplitusių negalavimų pasaulyje, dažniausiai pasireiškia moterims. Geležies trūkumas sukelia anemiją ir simptomus, tokius kaip nuovargis bei mieguistumas, dusulys, sutrikęs širdies plakimas ir išblyškusi veido oda. Jei pastebėjote šiuos simptomus,  turėtumėte atlikti geležies kiekio kraujyje tyrimą, tuomet pasiteirauti vaistinėje dėl geležies kapsulių ar skysto pavidalo geležies preparatų.

Kaulų sveikata

Norint palaikyti gerą kaulų būklę visą gyvenimą, moterys turėtų ypatingai rūpintis savimi vyresniame amžiuje. Svarbiausia – nerūkyti ir reguliariai mankštintis. Kalcio dienos norma gaunama iš maisto ar maisto papildų – apie 1200 mg dienai kartu su vitaminu D gaunamu iš papildų ir maistinių baltymų. Tai – būtina tam palaikyti gerą kaulų sveikatą.

Multivitaminai

Kasdienis multivitaminų ir mineralų vartojimas yra svarbus pilnavertei mitybai ir sveikai gyvensenai. Šiuolaikiniame pasaulyje sunku gauti visas organizmui reikalingas maistines medžiagas. Maistinių medžiagų poreikiai kiekvienam žmogui yra skirtingi, atsižvelgiant į amžių ir kitus kriterijus, tad geriausia – apsilankyti pas specialistą.

Skydliaukė

Tokie simptomai kaip nuovargis, kūno svorio padidėjimas, vidurių užkietėjimas bei jautrumas šalčiui, įspėja apie skydliaukės sutrikimus. Jeigu atpažįstate šiuos simptomus, derėtų kreiptis pas gydytoją. Viena iš priežasčių dėl sutrikusios skydliaukės, gali būti jodo trūkumas.

Švari oda

Maistas turi itin reikšmingą įtaką odos būklei, norint maitintis sveikai rekomenduojamas mineralinių medžiagų derinys, augalinių ir riebaluose tirpių karotinoidų, atrenkant probiotikus, kad oda būtų švari ir atrodytų gaiviai. Kuomet oda yra išsausėjusi, tokią jos išvaizdą ir elastingumą gali įtakoti nepakankamai suvartojamas omega riebiųjų rūgščių kiekis.

Virškinimo sistema

Gera sveikata prasideda nuo vidaus ir pasireiškia išorėje. Jei jūs turite virškinimo sutrikimų, tai gali paveikti viso organizmo būklę. Kuo toliau, tuo labiau įsitikinama, jog gerosios žarnyno bakterijos padeda mūsų kūnui ir protui. Daugeliui žmonių geros kokybės probiotikų vartojimas kasdien, gali pagerinti ne tik virškinimo sistemos veiklą, bet ir bendrą organizmo būklę.

Atsiranda vis daugiau žmonių, kurie susiduria su nepakankamu gaunamų maistingų medžiagų kiekiu. Dažnai organizmo poreikis specifinėms maisto medžiagoms yra labai didelis ir jas gaunant tik su maistu, organizmas nesugeba jų sukaupti ilgesniam laikotarpiui. Teisingai parinkti ir vartojami maisto papildai yra naudingi ir papildo organizmą reikalingomis medžiagomis.